Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"McMahon, Melanie"'
Autor:
McMahon, Melanie
The emergence of the alphabet in ancient Greece, usually heralded as the first step in the inexorable march toward reason and progress, in fact signaled the introduction of a chance technology that hijacked the future, with devastating consequences f
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/76176
Autor:
McMahon, Melanie
Within popular culture and academic scholarship alike, a standard narrative exists about the rightful (non-)place of the Irish language in post/colonial society. It is a tautological narrative because the apparent unfitness of Irish for the exigencie
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.628142
Autor:
McMahon, Melanie B.
Gemcitabine, an analog of cytosine arabinoside, inhibits the growth of human osteosarcoma (OSA) cell lines in vitro as well as in mouse xenograft models. The purpose of this study was to evaluate the activity of gemcitabine against canine OSA cell li
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=osu1243317632
Autor:
Rosenthal, Jennifer, Clark, Audra, Campbell, Stephanie, McMahon, Melanie, Arnoldo, Brett, Wolf, Steven E., Phelan, Herb
Publikováno v:
In Burns December 2018 44(8):1947-1953
Publikováno v:
Frontiers in Communication. 7
YouTube is rapidly becoming one of the major places that people around the world engage with science, in turn making prominent science communicators on YouTube some of the most impactful and known faces in science communication. However, while much i
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McMahon, Melanie
Publikováno v:
Angelaki: Journal of the Theoretical Humanities; Dec2020, Vol. 25 Issue 6, p51-71, 21p
Autor:
McMAHON, Melanie
Publikováno v:
The Canadian Journal of Irish Studies, 2009 Apr 01. 35(1), 73-74.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27805204
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.