Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"McLoughlin, Eilish"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; April 2024, Vol. 7 Issue: 1 p122-152, 31p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLoughlin, Eilish, Chadwick, Ruth
Publikováno v:
McLoughlin, Eilish ORCID: 0000-0001-7991-7134 and Chadwick, Ruth (2022) Towards a framework for STEAM education in Youthreach in Ireland: building on stakeholder perspectives. In: CASTeL 9th STEM Education Research Conference, 24-25 June 2022, Dublin.
STEAM education is a pedagogical approach that merges science, technology, engineering, arts and mathematics and aims to develop learner knowledge, skills/life skills and attitudes, while promoting engagement. It can be particularly relevant in alter
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::19b7434d091c5ba3aa012f83bc33ffd5
Autor:
Costello, Eamon, Brown, Mark, Butler, Deirdre, Girme, Prajakta, Kaya, Sila, Kirwan, Colette, McLoughlin, Eilish, O'Leary, Michael, Hartell, Eva, Lennholm, Helena, Jonsson, Sirkka, Ferntoft, Eva, Persson, Monika, Fernández-de-la-Igle, J. Carmen, Cebreiro-López, Beatriz, Latorre-Ruiz, Enrique, Viteli, Jarmo, Peltomaa, Iida-Maria, Paterson, Lachlan
Publikováno v:
Costello, Eamon ORCID: 0000-0002-2775-6006 , Brown, Mark ORCID: 0000-0002-7927-6717 , Butler, Deirdre ORCID: 0000-0001-7166-3707 , Girme, Prajakta ORCID: 0000-0002-2612-5122 , Kaya, Sila ORCID: 0000-0002-2653-855X , Kirwan, Colette ORCID: 0000-0003-3145-3574 , McLoughlin, Eilish ORCID: 0000-0001-7991-7134 , O'Leary, Michael ORCID: 0000-0002-6771-904X , Hartell, Eva, Lennholm, Helena, Jonsson, Sirkka, Ferntoft, Eva, Persson, Monika, Fernández-de-la-Igle, J. Carmen ORCID: 0000-0002-8320-7239 , Cebreiro-López, Beatriz ORCID: 0000-0003-2064-915X , Latorre-Ruiz, Enrique, Viteli, Jarmo ORCID: 0000-0003-2234-3509 , Peltomaa, Iida-Maria and Paterson, Lachlan (2022) Assessment of transversal skills in STEM: from theory to practice in a large scale research project. In: Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, 11 Apr 2022, San Diego, CA, USA. ISBN 978-1-939797-61-2
This paper presents an overview of a large scale research project involving teachers and students across eight European countries and involving eleven partner organizations. The project was focused on helping equip students with key transversal skill
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::59dca42271fbb7eb0de1757bf278688a
http://doras.dcu.ie/27243/
http://doras.dcu.ie/27243/
Publikováno v:
Kaur, Tandeep ORCID: 0000-0002-4208-7787 , McLoughlin, Eilish ORCID: 0000-0001-7991-7134 and Grimes, Paul ORCID: 0000-0001-6705-9566 (2022) Mathematics and science across the transition from primary to secondary school: a systematic literature review. International Journal of STEM Education, 9 . ISSN 2196-7822
This study presents the findings from a systematic review of literature (1990–2020) of mathematics and science transition from primary to secondary education. The purpose of this review was to explore factors that influence students’ experiences
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______119::c2cdda3e1a507159ff39f80c217e2590
http://doras.dcu.ie/27459/
http://doras.dcu.ie/27459/