Zobrazeno 1 - 10
of 126
pro vyhledávání: '"McLeroy K"'
Autor:
Montgomery, P., Grant, S., Mayo-Wilson, E., Macdonald, G., Michie, S., Hopewell, S., Moher, D., Lawrence Aber, J., Altman, D., Bhui, K., Booth, A., Clark, D., Craig, P., Eisner, M., Sherman, L., Fraser, M.W., Gardner, F., Hedges, L., Hollon, S., Kaplan, R., Kaufmann, P., Konstantopoulos, S., McLeroy, K., Mittman, B., Nezu, A., Sonuga-Barke, E., Thomas, J., VandenBos, G., Waters, E., West, R., Yaffe, J.
Publikováno v:
Trials
Montgomery, P, Grant, S, Mayo-Wilson, E, Macdonald, G, Michie, S, Hopewell, S, Moher, D, Lawrence Aber, J, Altman, D, Bhui, K, Booth, A, Clark, D, Craig, P, Eisner, M, Sherman, L, Fraser, M W, Gardner, F, Hedges, L, Hollon, S, Kaplan, R, Kaufmann, P, Konstantopoulos, S, McLeroy, K, Mittman, B, Nezu, A, Sonuga-Barke, E, Thomas, J, VandenBos, G, Waters, E & West, R & Yaffe, J 2018, ' Reporting randomised trials of social and psychological interventions : the CONSORT-SPI 2018 Extension ', Trials, vol. 19, 407 . https://doi.org/10.1186/s13063-018-2733-1
Montgomery, P, Grant, S, Mayo-Wilson, E, Macdonald, G, Michie, S, Hopewell, S, Moher, D, Lawrence Aber, J, Altman, D, Bhui, K, Booth, A, Clark, D, Craig, P, Eisner, M, Sherman, L, Fraser, M W, Gardner, F, Hedges, L, Hollon, S, Kaplan, R, Kaufmann, P, Konstantopoulos, S, McLeroy, K, Mittman, B, Nezu, A, Sonuga-Barke, E, Thomas, J, VandenBos, G, Waters, E & West, R & Yaffe, J 2018, ' Reporting randomised trials of social and psychological interventions : the CONSORT-SPI 2018 Extension ', Trials, vol. 19, 407 . https://doi.org/10.1186/s13063-018-2733-1
Background: Randomised controlled trials (RCTs) are used to evaluate social and psychological interventions and inform policy decisions about them. Accurate, complete, and transparent reports of social and psychological intervention RCTs are essentia
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::e787cb6fe4067e6014fdddb3a1a06fa1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Education & Behavior; Jun98, Vol. 25 Issue 3, p338-353, 16p