Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"McLelland, Victoria"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schindel Martin, Lori, Gillies, Leslie, Coker, Esther, Pizzacalla, Anne, Montemuro, Maureen, Suva, Grace, McLelland, Victoria
Publikováno v:
American Journal of Alzheimer's Disease and Other Dementias
Education is needed for enhanced capacity of acute hospitals to provide dementia care. A nonrandomized controlled, repeated-measures design was used to evaluate a dementia education program delivered to an intervention group (IG, n = 468), compared t
Autor:
McLelland, Victoria C.1 (AUTHOR), Devitt, Aleea L.1 (AUTHOR), Schacter, Daniel L.2 (AUTHOR), Addis, Donna Rose1 (AUTHOR) d.addis@auckland.ac.nz
Publikováno v:
Memory. Nov2015, Vol. 23 Issue 8, p1255-1263. 9p.
Autor:
Gaesser, Brendan, Spreng, R. Nathan, McLelland, Victoria C., Addis, Donna Rose, Schacter, Daniel L.
Imagining future events and remembering past events rely on a common core network, but several regions within this network – including the hippocampus – show increased activity for imagining future events compared to remembering past events. It r
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::1c164b0997ec6d9606640f2832a07e38
https://europepmc.org/articles/PMC3838494/
https://europepmc.org/articles/PMC3838494/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gaesser B; Department of Psychology, Harvard University, Cambridge, Massachusetts., Spreng RN, McLelland VC, Addis DR, Schacter DL
Publikováno v:
Hippocampus [Hippocampus] 2013 Dec; Vol. 23 (12), pp. 1150-61. Date of Electronic Publication: 2013 Jul 10.