Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"McLean JF"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Language & Cognitive Processes; Nov/Dec2006, Vol. 21 Issue 7/8, p974-1010, 37p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vega-Mendoza M; Psychology, Department of Health, Education, and Technology, Luleå University of Technology, Luleå, Sweden.; Department of Psychology, School of Philosophy, Psychology and Language Sciences, University of Edinburgh, Edinburgh, Scotland, UK., Ivanova I; Department of Psychology, University of Texas at El Paso, USA., McLean JF; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee DD1 1HG, Scotland, UK., Pickering MJ; Department of Psychology, School of Philosophy, Psychology and Language Sciences, University of Edinburgh, Edinburgh, Scotland, UK., Branigan HP; Department of Psychology, School of Philosophy, Psychology and Language Sciences, University of Edinburgh, Edinburgh, Scotland, UK.
Publikováno v:
Journal of memory and language [J Mem Lang] 2024 Feb; Vol. 134. Date of Electronic Publication: 2023 Nov 28.
Autor:
Cunningham SJ; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK., Ahmed Z; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK., March J; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK., Golden K; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK., Wilks C; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK., Ross J; Psychology, School of Humanities, Social Sciences and Law, University of Dundee, Dundee, UK., McLean JF; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, UK.
Publikováno v:
Quarterly journal of experimental psychology (2006) [Q J Exp Psychol (Hove)] 2024 Feb; Vol. 77 (2), pp. 308-325. Date of Electronic Publication: 2023 May 23.
Autor:
Short DS; Division of Psychology, Abertay University, Dundee, UK., McLean JF; Division of Psychology, Abertay University, Dundee, UK.
Publikováno v:
The British journal of educational psychology [Br J Educ Psychol] 2023 Sep; Vol. 93 (3), pp. 641-657. Date of Electronic Publication: 2023 Jan 16.
Autor:
Moulds DJ; Division of Psychology, School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, United Kingdom., Meyer J; Division of Psychology, School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, United Kingdom., McLean JF; Division of Psychology, School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, United Kingdom., Kempe V; Division of Psychology, School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee, United Kingdom.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2023 May 11; Vol. 18 (5), pp. e0285706. Date of Electronic Publication: 2023 May 11 (Print Publication: 2023).
Autor:
Pickering MJ; Department of Psychology, University of Edinburgh, 7 George Square, Edinburgh EH8 9JZ, Scotland, UK., McLean JF; School of Applied Sciences, Abertay University, Dundee DD1 1HG, Scotland, UK., Gambi C; School of Psychology, Cardiff University, 70 Park Place, Cardiff CF10 3AT, Wales, UK.
Publikováno v:
Royal Society open science [R Soc Open Sci] 2022 Apr 27; Vol. 9 (4), pp. 220107. Date of Electronic Publication: 2022 Apr 27 (Print Publication: 2022).