Zobrazeno 1 - 10
of 143
pro vyhledávání: '"McLaughlin, KJ"'
Autor:
Wanja Wolber, Ruhel Ahmad, Christian Geis, Sigrid Eckardt, McLaughlin Kj, Jessica Schmitt, Anna-Leena Sirén, Manfred Heckmann, Albrecht M. Müller, Soon Won Choi
Uniparental zygotes with two paternal (androgenetic, AG) or two maternal genomes (gynogenetic, GG) cannot develop into viable offsprings but form blastocysts from which pluripotent embryonic stem (ES) cells can be derived. For most organs, it is uncl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::eae0f1a6ae445f7c2b96b316a82a457c
https://europepmc.org/articles/PMC4733915/
https://europepmc.org/articles/PMC4733915/
Publikováno v:
IndraStra Global.
BACKGROUND: Informed consent is a critical component of clinical research. Different methods of presenting information to potential participants of clinical trials may improve the informed consent process. Audio-visual interventions (presented for ex
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=issn23813652::c89489fbb9b250d042421ccb28a39b27
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000252926800022&DestLinkType=FullRecord&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=d4d813f4571fa7d6246bdc0dfeca3a1c
http://gateway.webofknowledge.com/gateway/Gateway.cgi?GWVersion=2&SrcApp=PARTNER_APP&SrcAuth=LinksAMR&KeyUT=WOS:000252926800022&DestLinkType=FullRecord&DestApp=ALL_WOS&UsrCustomerID=d4d813f4571fa7d6246bdc0dfeca3a1c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.