Zobrazeno 1 - 10
of 357
pro vyhledávání: '"McLaughlin, Elizabeth"'
This study examines the effects of question type and feedback on learning outcomes in a hybrid graduate-level course. By analyzing data from 32 students over 30,198 interactions, we assess the efficacy of unique versus repeated questions and the impa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.09655
Autor:
Prescott, Hallie C., Heath, Megan, Munroe, Elizabeth S., Blamoun, John, Bozyk, Paul, Hechtman, Rachel K., Horowitz, Jennifer K., Jayaprakash, Namita, Kocher, Keith E., Younas, Mariam, Taylor, Stephanie P., Posa, Patricia J., McLaughlin, Elizabeth, Flanders, Scott A.
Publikováno v:
In Chest November 2024 166(5):1035-1045
Autor:
Heath, Megan, Bernstein, Steven J., Paje, David, McLaughlin, Elizabeth, Horowitz, Jennifer K., McKenzie, Amy, Leyden, Tom, Flanders, Scott A., Chopra, Vineet
Publikováno v:
In The Joint Commission Journal on Quality and Patient Safety August 2024 50(8):591-600
Autor:
Munroe, Elizabeth S., Heath, Megan E., Eteer, Mousab, Gershengorn, Hayley B., Horowitz, Jennifer K., Jones, Jessica, Kaatz, Scott, Tamae Kakazu, Maximiliano, McLaughlin, Elizabeth, Flanders, Scott A., Prescott, Hallie C.
Publikováno v:
In Chest April 2024 165(4):847-857
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brophy, Shawn, Brennan, Kelly, Woodgate, Emily, Pinaud, Bridget, McLaughlin, Elizabeth, Gillespie, Joanne, Grover, Zubin, Blackmore, Christopher, Romao, Rodrigo LP
Publikováno v:
In Journal of Pediatric Surgery May 2022 57(5):855-860
Autor:
White, Andrea T, Vaughn, Valerie M, Petty, Lindsay A, Gandhi, Tejal N, Horowitz, Jennifer K, Flanders, Scott A, Bernstein, Steven J, Hofer, Timothy P, Ratz, David, McLaughlin, Elizabeth S, Nielsen, Daniel, Czilok, Tawny, Minock, Jennifer, Gupta, Ashwin
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases; 6/15/2024, Vol. 78 Issue 6, p1403-1411, 9p
Publikováno v:
In Canadian Journal of Diabetes February 2020 44(1):37-43
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.