Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"McLaren BM"'
Autor:
Passarelli, M, Earp, J, Dagnino, FM, Persico, D, Pozzi, F, Buijtenweg, TP, Haggis, M, Bailey, C, Perrotta, C, Reilly, R, McLaren, BM, Zvacek, S, Uhomoibhi, J
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
info:cnr-pdr/source/autori:Passarelli M.; Earp J.; Dagnino F.M.; Manganello F.; Persico D.; Pozzi F.; Buijtenweg T.; Haggis M.; Bailey C.; Perrotta C./congresso_nome:10th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2018)/congresso_luogo:Funchal, Portugal/congresso_data:15-18%2F03%2F2018/anno:2018/pagina_da:134/pagina_a:141/intervallo_pagine:134–141
CSEDU (2)
CSEDU 2018-Proceedings of the 10th International Conference on Computer Supported Education, 2, 134-141
info:cnr-pdr/source/autori:Passarelli M.; Earp J.; Dagnino F.M.; Manganello F.; Persico D.; Pozzi F.; Buijtenweg T.; Haggis M.; Bailey C.; Perrotta C./congresso_nome:10th International Conference on Computer Supported Education (CSEDU 2018)/congresso_luogo:Funchal, Portugal/congresso_data:15-18%2F03%2F2018/anno:2018/pagina_da:134/pagina_a:141/intervallo_pagine:134–141
CSEDU (2)
CSEDU 2018-Proceedings of the 10th International Conference on Computer Supported Education, 2, 134-141
Video games clearly have great educational potential, both for formal and informal learning, and this avenue is being thoroughly investigated in the psychology and education literature. However, there appears to be a disconnect between social science
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d521edf0982ac1293dfc8094a4460c6e
https://doi.org/10.5220/0006773601340141
https://doi.org/10.5220/0006773601340141
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Communications in Computer and Information Science ISBN: 9783030211509
CSEDU (Selected Papers)
CSEDU (Selected Papers)
To adapt all-immersive digitalization, the Finnish National Curriculum 2014 (FNC-2014) ‘digi-jumps’ by integrating programming into elementary education. However, applying the change to mathematics teachers’ everyday praxis is hindered by a too
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::17276324432e00780c7de379fb0714d2
https://doi.org/10.1007/978-3-030-21151-6_18
https://doi.org/10.1007/978-3-030-21151-6_18