Zobrazeno 1 - 10
of 662
pro vyhledávání: '"McLaren, A M"'
While open-ended self-explanations have been shown to promote robust learning in multiple studies, they pose significant challenges to automated grading and feedback in technology-enhanced learning, due to the unconstrained nature of the students' in
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2306.16639
Recent student knowledge modeling algorithms such as Deep Knowledge Tracing (DKT) and Dynamic Key-Value Memory Networks (DKVMN) have been shown to produce accurate predictions of problem correctness within the same learning system. However, these alg
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1910.12597
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLaren, Rachel M.
Publikováno v:
Journal of Family Communication; Jan-Mar2025, Vol. 25 Issue 1, p76-94, 19p
Publikováno v:
Interactive Learning Environments; Dec2024, Vol. 32 Issue 10, p6081-6095, 15p
Autor:
Bereczki, Enikő Orsolya, Takacs, Zsofia K., Richey, J. Elizabeth, Nguyen, Huy A., Mogessie, Michael, McLaren, Bruce M.
Publikováno v:
Journal of Computer Assisted Learning; Aug2024, Vol. 40 Issue 4, p1567-1590, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McLAREN, ZOË M.
Publikováno v:
Economic Development and Cultural Change, 2019 Jul 01. 67(4), 757-798.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26844937
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Policy and Planning, 2017 Oct 01. 32(8), 1127-1134.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48509246