Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"McKown, Georgia"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluating the Effect of Embedded Responses in Multimedia-Based Instruction With Preservice Teachers
Publikováno v:
Behavioral Disorders, 2020 Nov 01. 46(1), 18-28.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26979547
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; Jan2022, Vol. 38 Issue 1, p4-19, 16p
Evaluating the Effect of Embedded Responses in Multimedia-Based Instruction With Preservice Teachers
Autor:
Maggin, Daniel M., Robertson, Rachel E., Cook, Bryan G., Hirsch, Shanna E., Chow, Jason C., Randall, Kristina N., Nemer, Shannon L., McKown, Georgia
Publikováno v:
Behavioral Disorders; July 2021, Vol. 46 Issue: 1 p18-28, 11p
Publikováno v:
Journal of Digital Learning in Teacher Education; January 2021, Vol. 38 Issue: 1 p4-19, 16p