Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"McKinley, Lauren E."'
Autor:
McKinley, Lauren E.
A multiple baseline design across teachers was used to evaluate the effects of a systematic, Multi-Tiered System of Support (MTSS) approach to support implementation of a schoolwide video-modeling social skills curriculum. Specifically, teachers whos
Autor:
Marr, Nicole C, Van Liew, Charles, Carovich, Tessa F, Cecchini, Gianna A, McKinley, Lauren E, Cronan, Terry A
Publikováno v:
Psychology Research and Behavior Management
Nicole C Marr,1 Charles Van Liew,2 Tessa F Carovich,1 Gianna A Cecchini,1 Lauren E McKinley,3 Terry A Cronan1 1Department of Psychology, San Diego State University, San Diego, CA, USA; 2School of Nutrition and Health Promotion, Arizona State Universi
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKinley, Lauren E., Hua, Sabrina, Stal, Julia, D'Eon, Maya S., Afari, Niloofar, Cronan, Terry A.
Publikováno v:
Californian Journal of Health Promotion; Jul2021, Vol. 19 Issue 1, p1-12, 12p
Autor:
McKinley, Lauren E., Mansoor, Mathew M., Van Liew, Charles, McKinnon, Symone A., Cronan, Terry A.
Publikováno v:
Californian Journal of Health Promotion; Dec2017, Vol. 15 Issue 3, p59-67, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.