Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"McKerr L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dillenburger, K, Jordan, J-A, McKerr, L, Lloyd, K & Schubotz, D 2017, ' Autism awareness in children and young people: Surveys of two populations ', Journal of Intellectual Disability Research, vol. 61, no. 8, pp. 766-777 . https://doi.org/10.1111/jir.12389
BACKGROUND: Increasingly, pupils on the autism spectrum are educated in inclusive mainstream classrooms. However, they often experience social isolation and bullying, and raising the awareness of autism in peers has been suggested as a remedy., METHO
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::3ac61b2561f9bfd3bd8740d18f6b5f6d
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/autism-awareness-in-children-and-young-people-surveys-of-two-populations(21d6769d-86c5-4e80-ac9d-f161795cad6e).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/autism-awareness-in-children-and-young-people-surveys-of-two-populations(21d6769d-86c5-4e80-ac9d-f161795cad6e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dillenburger, K, Jordan, J-A & McKerr, L 2014, Helping the most vulnerable out of the poverty trap and reducing inequality: Policies, strategies, and services for individuals with Autism Spectrum Disorder, including intellectual and neurodevelopmental disabilities (Working title: Benchmarking Autism Services Efficacy: BASE Project): Volume 2: Northern Ireland Life and Times (NILT) Survey Autism module .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::0c906c7870c4f004a451bf60bb543e59
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/helping-the-most-vulnerable-out-of-the-poverty-trap-and-reducing-inequality-policies-strategies-and-services-for-individuals-with-autism-spectrum-disorder-including-intellectual-and-neurodevelopmental-disabilities-working-title-benchmarking-autism-services-efficacy-base-project-volume-2-northern-ireland-life-and-times-nilt-survey-autism-module(f38ad2e3-6bc6-4150-9764-47671d405417).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/helping-the-most-vulnerable-out-of-the-poverty-trap-and-reducing-inequality-policies-strategies-and-services-for-individuals-with-autism-spectrum-disorder-including-intellectual-and-neurodevelopmental-disabilities-working-title-benchmarking-autism-services-efficacy-base-project-volume-2-northern-ireland-life-and-times-nilt-survey-autism-module(f38ad2e3-6bc6-4150-9764-47671d405417).html
Publikováno v:
McKerr, L, Murphy, E & Donnelly, C 2009, ' 'I Am Not Dead, but Do Sleep Here’: the representation of children in Early Modern burial grounds in the north of Ireland ' Childhood in the Past, vol 2, pp. 110-132 .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::ef2a2af71f6411c33b7e7f788bb20055
https://pure.qub.ac.uk/portal/en/publications/i-am-not-dead-but-do-sleep-here-the-representation-of-children-in-early-modern-burial-grounds-in-the-north-of-ireland(dff39c8a-03ac-45c4-8da4-b3dd5fc95076).html
https://pure.qub.ac.uk/portal/en/publications/i-am-not-dead-but-do-sleep-here-the-representation-of-children-in-early-modern-burial-grounds-in-the-north-of-ireland(dff39c8a-03ac-45c4-8da4-b3dd5fc95076).html
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.