Zobrazeno 1 - 10
of 781
pro vyhledávání: '"McKenzie N"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
While educational settings may be envisioned as safe spaces that facilitate learning, foster creativity, and promote healthy development for youth, research has found that this is not always true for Black girls. Their negative experiences within edu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0635257262594b44b4432b7c300c97b2
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences, Vol 24, Iss 13, p 10437 (2023)
The transient receptor potential, the melastatin (TRPM) subfamily, which consists of eight known members, appears to have significant importance in melanoma progression, treatment, and prognosis. As several members were originally cloned from cancero
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9e7c9daeccde4db78bc626b91253b59c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Green, McKenzie N.1 greenmn3@vcu.edu, Bryant, Summer2
Publikováno v:
Family Process. Sep2023, Vol. 62 Issue 3, p1075-1092. 18p. 1 Diagram, 1 Chart.
Autor:
Foster, Hattie M.1 (AUTHOR), Carle, McKenzie N.1 (AUTHOR), Jira, Lukas R.1 (AUTHOR) h-foster@onu.edu, Koh, David W.1 (AUTHOR) d-koh@onu.edu
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Jul2023, Vol. 24 Issue 13, p10437. 13p.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review May 2022 136
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.