Zobrazeno 1 - 10
of 232
pro vyhledávání: '"McKenzie, Matt"'
We utilize a multiscale modeling framework to study the effect of shape, size and ligand composition on the efficacy of binding of a ligand-coated-particle to a substrate functionalized with the target receptors. First, we show how molecular dynamics
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1710.09246
Autor:
McKenzie, Matt
Publikováno v:
London's Industrial Archaeology. 2023, Issue 21, p29-39. 11p.
Publikováno v:
Teaching Science: The Journal of the Australian Science Teachers Association. Jun2022, Vol. 68 Issue 2, p24-31. 8p.
Autor:
Min, Kyoungmin, Kim, Yaeji, Goyal, Sushmit, Lee, Sung Hoon, McKenzie, Matt, Park, Hyunhang, Savoy, Elizabeth S., Rammohan, Aravind R., Mauro, John C., Kim, Hyunbin, Chae, Kyungchan, Lee, Hyo Sug, Shin, Jaikwang, Cho, Eunseog
Publikováno v:
In Polymer 19 August 2016 98:1-10
Autor:
McKenzie, Matt G., Lee, Yeunju, Mathew, Julin, Anderson, Megan, Vo, Alison T., Akinyele, Samuel, Narayanan, Malarvizhi
Publikováno v:
Journal of Pharmacy Practice; Aug2022, Vol. 35 Issue 4, p587-592, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Score Melissa, McKenzie Matt, Haywood Ian, James Louis, Anna Gasperini, Léger-St-Jean Marie, Maidment Brian, Sarah Louise Lill, Hackenberg Sara, Helen R. Smith, McWilliam Rohan, Abraham Adam
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3518ead9bf790a837194f3a30b516bbf
https://doi.org/10.4324/9780429262548
https://doi.org/10.4324/9780429262548
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKenzie, Matt
Publikováno v:
Seybold Report: Analyzing Publishing Technologies. 2/28/2003, Vol. 2 Issue 22, p3. 4p.