Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"McKenzie, J. R."'
Effect of Underreporting by Consumer Panels on Level of Trail and Repeat Purchasing of New Products.
Autor:
Hyett, G .P.1, McKenzie, J. R.1
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Feb1976, Vol. 13 Issue 1, p80-86. 7p. 3 Charts.
Autor:
Hyett, G. P., McKenzie, J. R.
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1975 Mar 01. 24(1), 51-60.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2988262
Autor:
McKenzie, J. R.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 1977 Aug 01. 14(3), 330-336.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3150771
Publikováno v:
Journal of the Royal Statistical Society. Series D (The Statistician), 1977 Jun 01. 26(2), 147-150.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2987960
Autor:
Hyett, G. P.1, McKenzie, J. R.1
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1976, Vol. 18 Issue 1, p24-31. 8p. 3 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mckenzie, J. R.
Publikováno v:
New Zealand Journal of Experimental Agriculture; Jul1983, Vol. 11 Issue 3, p225-229, 5p
Autor:
McKenzie, J. R., Wyllie, T. D.
Publikováno v:
Journal of Phytopathology; Aug1971, Vol. 71 Issue 4, p321-326, 6p
Autor:
Hyett, G. P.1, McKenzie, J. R1
Publikováno v:
Journal of the Market Research Society. 1976, Vol. 18 Issue 4, p216-217. 2p.
Autor:
LINDERMAN, R. J., MCKENZIE, J. R.
Publikováno v:
ChemInform; Jan1989, Vol. 20 Issue 4, pno-no, 2p