Zobrazeno 1 - 10
of 276
pro vyhledávání: '"McKenney S"'
Autor:
Brice, S. J., Bugel, L., Conrad, J. M., Fleming, B., Gladstone, L., Hawker, E., Killewald, P., May, J., McKenney, S., Nienaber, P., Roe, B., Sandberg, V., Smith, D., Wysocki, M.
Publikováno v:
Nucl.Instrum.Meth.A562:97-109,2006
The detector for the MiniBooNE experiment at the Fermi National Accelerator Laboratory employs 1520 8 inch Hamamatsu models R1408 and R5912 photomultiplier tubes with custom-designed bases. Tests were performed to determine the dark rate, charge and
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1005.3525
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Voogt, J., Westbroek, H., Handelzalts, A., Walraven, A., McKenney, S., Pieters, J., de Vries, B.
Publikováno v:
In Teaching and Teacher Education 2011 27(8):1235-1244
Purpose: Second and foreign language (SL/FL) teachers’ informal problem-solving has received little explicit research attention while it is widely acknowledged that problem-solving is crucial to expertise development in any complex knowledge domain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::4f1e7148b0af3d5d0f08694bfc01e307
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022030722129
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022030722129
Publikováno v:
STARTPAGE=197;ENDPAGE=205;TITLE=SEFI 48th Annual Conference, Engaging Engineering Education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a0d2853802a7eb7c4daf01a7286dfd76
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/ac2d3ab2-64fa-4988-8fec-71c73aa9eb8b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/ac2d3ab2-64fa-4988-8fec-71c73aa9eb8b
Publikováno v:
AERA Annual Meeting 2020 (Cancelled)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::e907228df5b11de1c4ab52b1257fed3c
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/b3c3e947-b038-4e88-9520-8352dfd1e6ef
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/b3c3e947-b038-4e88-9520-8352dfd1e6ef