Zobrazeno 1 - 10
of 40
pro vyhledávání: '"McKenney, Elizabeth L. W."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKenney, Elizabeth L. W., Stachniak, Catherine, Albright, Jordan, Jewell, Jeremy D., Dorencz, Julie M.
Publikováno v:
Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2016 Sep 01. 51(3), 318-327.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24827527
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Supplemental material, sj-docx-2-aei-10.1177_15345084231179442 for Exploring Curriculum Based Measurement in Elementary Science: Investigating Two Vocabulary-Matching Formats by Sarah J. Conoyer, Kyle B. Wagner, Kristen K. Janssen, Jeremy D. Jewell a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::041d88e70d1b99dab598ca5f068fdcb8
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Supplemental material, sj-docx-1-aei-10.1177_15345084231179442 for Exploring Curriculum Based Measurement in Elementary Science: Investigating Two Vocabulary-Matching Formats by Sarah J. Conoyer, Kyle B. Wagner, Kristen K. Janssen, Jeremy D. Jewell a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::819ad3bcba9882d1d0b1c4b1fad1a7b8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conoyer, Sarah J., Wagner, Kyle B., Janssen, Kristen K., Jewell, Jeremy D., McKenney, Elizabeth L. W.
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Sep2023, Vol. 48 Issue 4, p211-216, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McKenney, Elizabeth L. W.1 (AUTHOR) elmcken@siue.edu, Mann, Kacee A.2 (AUTHOR), Brown, Danice L.3 (AUTHOR), Jewell, Jeremy D.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Educational & Psychological Consultation. Jul-Sep2017, Vol. 27 Issue 3, p289-316. 28p.