Zobrazeno 1 - 10
of 1 021
pro vyhledávání: '"McKenna B"'
Publikováno v:
Journal of Primary Health Care, Vol 6, Iss 1, Pp 7-16 (2014)
INTRODUCTION: Literature suggests that good quality health care access can have a positive impact on the health of people with serious mental illness (SMI), but literature relating to patterns of access by this group is equivocal. AIM: This study was
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/35f5a345ad6b4aaead08de2f19ee70ca
Autor:
Zoladz, Phillip R., Duffy, Tessa J., Mosley, Brianne E., Fiely, Miranda K., Nagle, Hannah E., Scharf, Amanda R., Brown, Callie M., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R., Dailey, Alison M.
Publikováno v:
In Brain and Cognition July 2019 133:72-83
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Social Science & Medicine February 2018 199:132-139
Autor:
Zoladz, Phillip R., Cadle, Chelsea E., Dailey, Alison M., Fiely, Miranda K., Peters, David M., Nagle, Hannah E., Mosley, Brianne E., Scharf, Amanda R., Brown, Callie M., Duffy, Tessa J., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R., Payment, Kristie E.
Publikováno v:
In Hormones and Behavior July 2017 93:1-8
ADRA2B deletion variant influences time-dependent effects of pre-learning stress on long-term memory
Autor:
Zoladz, Phillip R., Dailey, Alison M., Nagle, Hannah E., Fiely, Miranda K., Mosley, Brianne E., Brown, Callie M., Duffy, Tessa J., Scharf, Amanda R., Earley, McKenna B., Rorabaugh, Boyd R.
Publikováno v:
In Neurobiology of Learning and Memory April 2017 140:71-81
Publikováno v:
Cureus.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Zoladz, Phillip R., Peters, David M., Cadle, Chelsea E., Kalchik, Andrea E., Aufdenkampe, Rachael L., Dailey, Alison M., Brown, Callie M., Scharf, Amanda R., Earley, McKenna B., Knippen, Courtney L., Rorabaugh, Boyd R.
Publikováno v:
In Acta Psychologica September 2015 160:127-133