Zobrazeno 1 - 10
of 282
pro vyhledávání: '"McKean, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McIlroy, D., Pasinetti, G., Pérez-Pinedo, D., McKean, C., Dufour, S. C., Matthews, J. J., Menon, L. R., Nicholls, R., Taylor, R. S.
Publikováno v:
Life (2075-1729); Sep2024, Vol. 14 Issue 9, p1096, 21p
Autor:
Frizelle, Pauline, McKean, C., Eadie, P., Ebbels, S., Firicke, S., Justice, L. M., Kunnari, S., Leitao, S., Morgan, A. T., Munro, N., Murphy, C. A., Storkel, H. L., Van Horne, A. O.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1535::c4de9a282ad64492ba690380d6a9c3f8
https://hdl.handle.net/10468/14119
https://hdl.handle.net/10468/14119
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frizelle, P. (Pauline), McKean, C. (Cristina), Eadie, P. (Patricia), Ebbels, S. (Susan), Firicke, S. (Slke), Justice, L. M. (Laura M.), Kunnari, S. (Sari), Leitão, S. (Suze), Morgan, A. T. (Angela T.), Munro, N. (Natalie), Murphy, C.-A. (Carol-Anne), Storkel, H. L. (Holly L.), Van Horne, A. O. (Amanda Owen)
Current methods for reporting interventions do not allow key questions of importance to practitioners, service providers, policy-makers and people with DLD to be answered, and hence limit the implementation of effective interventions in the real worl
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::e8950dadc324ce81c0cdb815f5456ffa
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022100561146
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022100561146
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.