Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"McKay, Sam"'
Autor:
McKay, Sam, Kuhn, Stephen J., Shen, Jiazhou, Li, Fankang, Doskow, Jak, Visser, Gerard, Parnell, Steven R., Burrage, Kaleb, Funama, Fumiaki, Pynn, Roger
We present a resonant-mode, transverse-field, radio-frequency (rf) neutron spin flipper design that uses high-temperature superconducting films to ensure sharp transitions between uniform magnetic field regions. Resonant mode allows for low power, hi
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2408.02438
Autor:
Kuhn, Stephen J., McKay, Sam, Li, Fankang, Dalgliesh, Robert M., Dees, Eric, Burrage, Kaleb, Shen, Jiazhou, Pynn, Roger
The neutron resonance spin echo (NRSE) technique has the potential to increase the Fourier time and energy resolution in neutron scattering by using radio-frequency (rf) neutron spin-flippers. However, aberrations arising from variations in the neutr
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.11635
Publikováno v:
EPJ Web of Conferences. 6/28/2024, Vol. 298, p1-7. 7p.
We present a rigorous theoretical framework underpinning the technique of spin-echo modulated small-angle neutron scattering (SEMSANS), and show how the technique can be extended in order to generate spin-textured neutron beams with orbital angular m
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2207.12419
Autor:
Stokvis, B.
Publikováno v:
Acta Psychotherapeutica et Psychosomatica, 1962 Jan 01. 10(4), 323-323.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45107278
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
This project explores student perspectives on the ways in which changing cultural contexts and the associated cultural master narratives influence identity development during university exchange experiences.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d4324531e53a3eb4ac2a6771b98373f8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.