Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"McIntosh, Beth"'
Publikováno v:
Clinical Linguistics & Phonetics; 2024, Vol. 38 Issue 5, p453-476, 24p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
[Extract] This chapter presents a case study of a group intervention approach for socially disadvantaged preschoolers. The intervention content was devised by Beth McIntosh, a speech-language pathologist (SLP), and delivered by Sian Thomas to her cla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3651::bc9c76c2504878cfdb47127310e66255
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8xqw7/a-preschool-programme-for-disadvantaged-children-with-delayed-communication-a-collaboration-between-a-speech-language-pathologist-and-a-teacher
https://acuresearchbank.acu.edu.au/item/8xqw7/a-preschool-programme-for-disadvantaged-children-with-delayed-communication-a-collaboration-between-a-speech-language-pathologist-and-a-teacher
Autor:
Henning, Caroline1 (AUTHOR), McIntosh, Beth1 (AUTHOR), Arnott, Wendy2 (AUTHOR), Dodd, Barbara3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Research in Reading. Aug2010, Vol. 33 Issue 3, p231-246. 16p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.