Zobrazeno 1 - 10
of 81
pro vyhledávání: '"McInnes, Brent I. A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Courtney-Davies, Liam, Fiorentini, Marco, Dalstra, Hilke, Hagemann, Steffen, Ramanaidou, Erick, Danišik, Martin, Evans, Noreen J., Rankenburg, Kai, McInnes, Brent I. A.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America; 7/30/2024, Vol. 121 Issue 31, p1-7, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McInnes, Brent I. A.
Simberi Island is an eroded Pliocene alkaline volcano, the oldest in the Pliocene to Holocene Tabar-Lihir-Tanga-Feni (TLTF) island arc. These islands are derived from partial melting of subduction-modified mantle at $>$60 km depth along extensional,
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10393/7827
Autor:
Caritat, Patrice de1 (AUTHOR) evgeniy.bastrakov@ga.gov.au, McInnes, Brent I. A.2 (AUTHOR) directorjdlc@curtin.edu.au, Walker, Alexander T.2 (AUTHOR) a.walker@curtin.edu.au, Bastrakov, Evgeniy1 (AUTHOR), Rowins, Stephen M.2 (AUTHOR) stephen.rowins@curtin.edu.au, Prent, Alexander M.2 (AUTHOR) alexander.prent@curtin.edu.au
Publikováno v:
Minerals (2075-163X). Aug2022, Vol. 12 Issue 8, p961-961. 13p.
Here we present a practical workflow that can be applied to characterising and dating a variety of sedimentary rocks. The approach integrates multimodal mineralogical, petrological, and in-situ radioisotope characterisation. We utilise the Tescan Int
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3b595d45b2a350f4c7abe4ab50bf7676
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.