Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"McGuirt J"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Armstrong-Brown, J., Haynes-Maslow, L., Ammerman, A.S., Trippichio, G., McGuirt, J., Leone, L.A.
Perception-based and objective food access measures are often examined as factors influencing individuals' shopping decisions and dietary habits, but the relative influence of these two factors on behaviors needs further examination. This study sough
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::df82681421ab4a4f22af34c588006dd5
Autor:
Tripicchio, G.L., Grady Smith, J.S., Haynes-Maslow, L., Leone, L.A., Armstrong-Brown, J., Kowitt, S.D., Gizlice, Z., McGuirt, J., Ammerman, A.S.
Background: Mobile markets are an increasingly popular method for providing access to fresh fruits and vegetables (F/V) in underserved communities; however, evaluation of these programs is limited, as are descriptions of their development, study desi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::2c63ed3ecb15b54c1708b057ebba4bd7
Autor:
Martin, M.Y., Davis, K.L., Tang, P.Y., Carlisle, V., Sokol, R.L., Bhushan, N.L., Eng, E., Ellis, K.R., Fisher, E.B., Walker, J.S., Brodar, K., Vines, A.I., Black, K.Z., McGuirt, J., Kowitt, S.D., Cranley, N.M.
Objective: Evidence suggests peer support (PS) is as an effective strategy for enhancing prevention and control of chronic and infectious diseases, including cancer. This systematic scoping review examines the range and variety of interventions on th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::61fb6fb4597e301cfe167fc5c6102ff0
Autor:
Hanson, K.L., Wang, W., McGuirt, J., Ammerman, A., Severs, M.M., Morgan, E.H., Pitts, S.B.J., Seguin, R.A., Becot, F., Sitaker, M., Kolodinsky, J.
Community-supported agriculture (CSA) is a widely-used approach for farmers to sell directly to consumers. We used the product, place, price, and promotion (4P) marketing mix framework to examine characteristics that help farms offering CSA maintain
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::904e61aa517e70fac156bacadc8d1367
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.