Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"McGregor, S.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Atmospheric and Solar-Terrestrial Physics July 2012 83:32-38
Autor:
Walker, S.P., Ewan-Whyte, C., Chang, S.M., Powell, C.A., Fletcher, H., McDonald, D., Grantham-McGregor, S.M.
Publikováno v:
Journal of Health, Population and Nutrition, 2003 Jun 01. 21(2), 117-126.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23498951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Weber, A.M., Rubio-Codina, M., Walker, S.P., Buuren, S. van, Eekhout, I., Grantham-Mcgregor, S.M., Araujo, M.C., Chang, S.M., Fernald, L.C.H., Hamadani, J.D., Hanlon, C., Karam, S.M., Lozoff, B., Ratsifandrihamanana, L., Richter, L., Black, M.M.
Publikováno v:
BMJ Global Health, 6, 4
Introduction Early childhood development can be described by an underlying latent construct. Global comparisons of children's development are hindered by the lack of a validated metric that is comparable across cultures and contexts, especially for c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a2074a21e7e1b602e78ce09fc76af7e9
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c4f6a2d6-a2a2-4f36-b8b2-ba3b3caf079c
http://resolver.tudelft.nl/uuid:c4f6a2d6-a2a2-4f36-b8b2-ba3b3caf079c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.