Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"McGreevy, Erica"'
Autor:
Binning, Kevin, Kaufmann, Nancy, McGreevy, Erica, Fotuhi, Omid, Chen, Susie, Kalender, Yasemin, Marshman, Emily, Limeri, Lisa, Betancur, Laura, singh, chandralekha
Materials reported in Binning et al. (2020; Psychological Science) used to conduct an ecological belonging intervention in two first-year STEM courses: Introductory Biology and Basic Physics for Engineers.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::8ef02fe32ce1368388a77e75c23c6444
Autor:
Binning, Kevin, McGreevy, Erica, Fotuhi, Omid, Chen, Susie, Kalender, Yasemin, Marshman, Emily, Limeri, Lisa, Betancur, Laura, singh, chandralekha
Below are the activity script and notes for conducting the in-class ecological belonging intervention as reported in Binning et al., 2020
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::85fbddc9bc7f72fbe1c9b0a40417baa0
Autor:
Godwin, Allison, DeAngelo, Linda, Buswell, Natascha Trellinger, Dawn Cribbs, Jennifer, McGreevy, Erica, Schunn, Christian D., Elie, Anne-Ketura, Kaufman-Ortiz, Kevin Jay, Conrique, Beverly, Cooper, Carlie Laton, Rohde, Jacqueline, Lewis, Danielle V., binning, kevin r.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2022, p1-12, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chen, Susie, Binning, Kevin R., Manke, Kody J., Brady, Shannon T., McGreevy, Erica M., Betancur, Laura, Limeri, Lisa B., Kaufmann, Nancy
Supplemental material, Chen_Online_Appendix for Am I a Science Person? A Strong Science Identity Bolsters Minority Students’ Sense of Belonging and Performance in College by Susie Chen, Kevin R. Binning, Kody J. Manke, Shannon T. Brady, Erica M. Mc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::9bbdbe22575d4115ebd5a7082cf15a32
Autor:
Binning, Kevin R., Kaufmann, Nancy, McGreevy, Erica M., Fotuhi, Omid, Chen, Susie, Marshman, Emily, Z. Yasemin Kalender, Limeri, Lisa, Betancur, Laura, Chandralekha Singh
Supplemental material, Binning_OpenPracticesDisclosure_rev for Changing Social Contexts to Foster Equity in College Science Courses: An Ecological-Belonging Intervention by Kevin R. Binning, Nancy Kaufmann, Erica M. McGreevy, Omid Fotuhi, Susie Chen,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::0ebf34a2483963d8182923a21ae18fe3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.