Zobrazeno 1 - 10
of 19
pro vyhledávání: '"McGowan, Heath"'
Publikováno v:
Surgical and Radiologic Anatomy. 45:611-622
Purpose The tarsal tunnel (TT) is a fibro-osseous anatomical space coursing from the medial ankle to the medial midfoot. This tunnel acts as a passage for both tendinous and neurovascular structures, including the neurovascular bundle containing the
Autor:
Aland, R. Claire, Hugo, Honor J., Battle, Andrew, Donkin, Rebecca, McDonald, Aaron, McGowan, Heath, Nealon, Jessica R., Ritchie, Helen, Stirling, Allan, Tentrisanna, Melby, Valter, Krisztina, Xiao, Junhua
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 12/12/2023, Vol. 10 Issue 1, p1-27, 27p
Autor:
Green, Rodney, Whitburn, Laura, Zacharias, Anita, McDonald, Aaron, McGowan, Heath, Hughes, Diane
No description supplied
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::dba1e5839eb1bc05e7d7ac3a37ebdec7
Anatomy Students That are 'Team‐Taught' May Achieve Better Results Than Those That are 'Sole‐Taught'
Autor:
McDonald, Aaron, Green, Rodney, Zacharias, Anita, Whitburn, Laura, Hughes, Diane, Colasante, Margaret E, McGowan, Heath
© 2020 American Association for Anatomy Anatomy Practical classes have traditionally been taught by a team of demonstrators (team-taught) in a large dissection room. More recently, particularly in nonmedical contexts, practical classes have been tau
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d3a267ed8d6e118f32dc087f4f384183
© 2018 American Association of Anatomists The development of new technologies and ensuing pedagogical research has led many tertiary institutions to integrate and adopt online learning strategies. The authors of this study have incorporated online l
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d240b1cc605ade33ad9868f03d04885d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.