Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"McGee, Robin"'
Autor:
McGee, Robin E.1 (AUTHOR) robin.mcgee@emory.edu, Walker, Elizabeth Reisinger1 (AUTHOR), McBride, Colleen M.1 (AUTHOR), Nehl, Eric J.1 (AUTHOR), Rice, Whitney S.1 (AUTHOR), Wise, Nicolette E.1 (AUTHOR), Jones-Harrell, Carla1 (AUTHOR), Lang, Delia L.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pedagogy in Health Promotion. Dec2023, Vol. 9 Issue 4, p265-274. 10p.
MEW network self-management program characteristics and lessons learned through the RE-AIM framework
Autor:
Escoffery, Cam, Patel, Archna, Leung, Jerik, Anderson, Molly, McGee, Robin, Sajatovic, Martha, Johnson, Erica K., Jobst, Barbara, Kiriakopoulos, Elaine T., Shegog, Ross, Fraser, Robert, Quarells, Rakale C.
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior March 2023 140
Autor:
McGee, Robin E., Patel, Archna, Drzymalla, Emily M., Anderson, Molly, Johnson, Erica K., Thompson, Nancy J., Escoffery, Cam
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior January 2023 138
Autor:
Escoffery, Cam, Haardoerfer, Regine, Bamps, Yvan, McGee, Robin, Geiger, Demetrius, Quarells, Rakale C., Thompson, Nancy J., Patel, Archna, Anderson, Molly, LaFrance, W. Curt, Jr.
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior June 2022 131 Part A
Autor:
Escoffery, Cam, Johnson, Leslie, McGee, Robin, Olorundare, Elizabeth, Geiger, Demetrius, Njie, Suna, Quarells, Rakale C., Thompson, Nancy J.
Publikováno v:
In Epilepsy & Behavior August 2020 109
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Walker, Elizabeth Reisinger1 (AUTHOR) ereisin@emory.edu, McGee, Robin E.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Pedagogy in Health Promotion. Jul2024, p1.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.