Zobrazeno 1 - 10
of 85
pro vyhledávání: '"McDowell, Sarah E."'
Autor:
McDowell, Sarah E, Ferner, Robin E
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2013 Sep . 347(7926), 7-7.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43512408
Autor:
Ferner, R E, McDowell, Sarah E
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2009 Jun . 338(7708), 1401-1402.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25671757
Autor:
Ferner, R. E., McDowell, Sarah E.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2006 May . 332(7552), 1268-1271.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25457027
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2006 May . 332(7551), 1177-1180.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25456953
Autor:
Ferner, Robin E., McDowell, Sarah E.
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2005 Nov . 331(7527), 1272-1272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25455512
Autor:
Barber, Jennifer, McKeever, Tricia M, McDowell, Sarah E, Clayton, Jennifer A, Ferner, Robin E, Gordon, Richard D, Stowasser, Michael, O'Shaughnessy, Kevin M, Hall, Ian P, Glover, Mark
Publikováno v:
British Journal of Clinical Pharmacology
Aims: Hyponatraemia is one of the major adverse effects of thiazide and thiazide-like diuretics and the leading cause of drug-induced hyponatraemia requiring hospital admission. We sought to review and analyze all published cases of this important co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::e60b3faed4dc0808e6aed32fae4c31ab
http://eprints.nottingham.ac.uk/31495/
http://eprints.nottingham.ac.uk/31495/
Autor:
Ferner, R E, McDowell, Sarah E
Publikováno v:
Journal of the Royal Society of Medicine. 99(6)
Objectives To quantify the number of doctors charged with manslaughter in the course of legitimate medical practice and to classify cases, as mistakes, slips (or lapses), and violations, using a recognized classification of human error system. Design
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.