Zobrazeno 1 - 10
of 75
pro vyhledávání: '"McDermott, Lillian C."'
Autor:
McDermott, Lillian C.
A View From Physics: Discipline-Based Education Research presents the author's account as one of the founders of the field of physics education research, the scientific study of the teaching and learning of physics. The hallmark of this relatively ne
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1981 Feb 01. 10(4), 210-210.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42988314
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1980 Jan 01. 9(3), 135-140.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42966308
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1980 Mar 01. 9(4), 201-205.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42985285
Publikováno v:
Journal of College Science Teaching, 1980 May 01. 9(5), 261-265.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42988173
This is the first of two closely related articles (Paper I and Paper II) that together illustrate how research in physics education has helped guide the design of instruction that has proved effective in improving student understanding of atomic spec
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::56decce6c4f42a33084c192f8083a5f6
https://doi.org/10.119/1.4901977
https://doi.org/10.119/1.4901977
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
At present, physics education research has tended to focus on student understanding of basic topics in introductory physics courses. There has been less emphasis on topics in modern physics such as line spectra. Thestructure and formation of spectra
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=57a035e5b1ae::b73aa8a8aedf23ed57d4d8700d03b7a5
https://www.bib.irb.hr/483948
https://www.bib.irb.hr/483948
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.