Zobrazeno 1 - 10
of 87
pro vyhledávání: '"McDermott, Elana"'
Autor:
McDermott, Elana R.1 (AUTHOR) elana.r.mcdermott@mass.gov, Zeiders, Katharine H.2 (AUTHOR), Landor, Antoinette M.3 (AUTHOR), Carbajal, Selena2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Research on Adolescence (Wiley-Blackwell). Dec2022, Vol. 32 Issue 4, p1530-1545. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McDermott, Elana R.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology May-June 2018 56:79-88
Autor:
Zaff, Jonathan F., Donlan, Alice, Gunning, Aaron, Anderson, Sara E., McDermott, Elana, Sedaca, Michelle
Publikováno v:
Educational Psychology Review, 2017 Sep 01. 29(3), 447-476.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44956387
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review August 2017 79:385-398
Autor:
McDermott, Elana R.1 (AUTHOR) elana.r.mcdermott@mass.gov, Umaña‐Taylor, Adriana J.1 (AUTHOR), Schaefer, David R.2 (AUTHOR), Martinez‐Fuentes, Stefanie3 (AUTHOR), Co, Lindsey1 (AUTHOR), Ison, Ashley1 (AUTHOR), Ryan, Allison M.4 (AUTHOR), Rivas‐Drake, Deborah4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Social Development. Feb2022, Vol. 31 Issue 1, p27-51. 25p. 7 Charts, 1 Graph.
Autor:
Scott, Judith C.1 (AUTHOR) jcscott@bu.edu, McDermott, Elana R.2 (AUTHOR), Harris, Abril N.3 (AUTHOR), Johnson, Kendall G.1 (AUTHOR), Pinderhughes, Ellen E.4 (AUTHOR), Spencer, Margaret Beale5 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Social Issues. Dec2021, Vol. 77 Issue 4, p1327-1350. 24p. 1 Diagram.
Autor:
McDermott, Elana R.1 (AUTHOR) elana.r.mcdermott@mass.gov, Jahromi, Laudan B.2 (AUTHOR), Umaña‐Taylor, Adriana J.1 (AUTHOR), Martinez‐Fuentes, Stefanie3 (AUTHOR), Jones, Shandra M.1 (AUTHOR), Updegraff, Kimberly A.3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Child Development. Jul/Aug2021, Vol. 92 Issue 4, pe513-e530. 18p. 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Research. 2019, Vol. 112 Issue 2, p270-282. 13p. 6 Charts.