Zobrazeno 1 - 10
of 135
pro vyhledávání: '"McCurtin, Arlene"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCurtin, Arlene1,2,3 arlene.mccurtin@ul.ie, Byrne, Hannah1, Collins, Lindsey3,4, McInerney, Michelle1,3,5, Lazenby-Paterson, Tracy3,6, Leslie, Paula3,7,8, O'Keeffe, Shaun3,9, O'Toole, Claire1, Smithc, Alison10
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Jan2024, Vol. 33 Issue 1, p117-134. 18p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCurtin, Arlene
Introduction: Speech and language therapy (SLT) is purported to be a scientifically-based discipline. A commitment to scientific practice is currently best represented by practicing in an evidenced-based way, specifically by the use of research evide
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.572339
Autor:
McCurtin, Arlene, Collins, Lindsey, King, Lizzie, Lazenby-Paterson, Tracy, Lisiecka, Dominika, Leslie, Paula, McInerney, Michelle, Moran, Aoife, O'Keeffe, Shaun, Smith, Alison
Publikováno v:
Journal of Clinical Practice in Speech-Language Pathology; Jul2024, Vol. 26 Issue 2, p128-166, 39p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCurtin, Arlene1,2 arlene.mccurtin@ul.ie, Boland, Pauline1, Kavanagh, Maeve1, Lisiecka, Dominika3,4, Roche, Caoimhe1, Galvin, Rose1,2
Publikováno v:
Journal of Evaluation in Clinical Practice. Dec2020, Vol. 26 Issue 6, p1744-1760. 17p. 1 Diagram, 5 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.