Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"McCurdy, Merilee"'
Autor:
Cazzell, Samantha, Skinner, Christopher H., Taylor, Kala, McCurdy, Merilee, Ciancio, Dennis, Cihak, David, Skinner, Amy, Moore, Tara
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2020 Sep 01. 29(3), 469-489.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45380447
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCurdy, Merilee1 (AUTHOR), Skinner, Christopher1 (AUTHOR) cskinne1@utk.edu, McClurg, Virginia1 (AUTHOR), Whitsitt, Lynnette1 (AUTHOR), Moore, Tara1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Preventing School Failure. 2020, Vol. 64 Issue 1, p77-88. 12p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2011 Jun 01. 20(2), 87-102.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23883644
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ignacio, Peter L.1 (AUTHOR), McCurdy, Merilee1 (AUTHOR) mccurdy2@utk.edu, White, Jada1 (AUTHOR), Auge, Madeline B.1 (AUTHOR), Skinner, Christopher H.1 (AUTHOR), Schwartz‐Micheaux, Janet1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2019, Vol. 56 Issue 9, p1482-1492. 11p. 2 Charts, 2 Graphs.
Use of Brief Instructional Trials to Identify Small Group Reading Strategies: A Two Experiment Study
Autor:
McCurdy, Merilee, Daly, Edward, Gortmaker, Valerie, Bonfiglio, Christine, Persampieri, Michael
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 2007 Mar 01. 16(1), 7-26.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824389
Autor:
Franklin, Trisha D., McCallum, R. Steve, Anderson, Lezli S., Kirkpatrick, Baileigh A., McCurdy, Merilee, Hassett, Natalie R., Bell, Sherry M.
Publikováno v:
Preventing School Failure; 2023, Vol. 67 Issue 1, p58-67, 10p, 7 Charts
Autor:
Cates, Gary L., Skinner, Christopher H., Watkins, Carrie E., Rhymer, Katrina N., McNeill, Stephanie L., McCurdy, Merilee
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education, 1999 Dec 01. 9(3/4), 177-192.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41824262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.