Zobrazeno 1 - 10
of 1 046
pro vyhledávání: '"McCullough LB"'
Autor:
Doukas, DJ, McCullough, LB, Wear, S, Lehmann, LS, Nixon, LL, Carrese, JA, Shapiro, JF, Green, MJ, Kirch, DG, Project to Rebalance and Integrate Medical Education PRIME Investigators
Publikováno v:
Doukas, DJ; McCullough, LB; Wear, S; Lehmann, LS; Nixon, LL; Carrese, JA; et al.(2013). The challenge of promoting professionalism through medical ethics and humanities education.. Academic medicine : journal of the Association of American Medical Colleges, 88(11), 1624-1629. doi: 10.1097/acm.0b013e3182a7f8e3. UC Irvine: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/68c740cf
Given recent emphasis on professionalism training in medical schools by accrediting organizations, medical ethics and humanities educators need to develop a comprehensive understanding of this emphasis. To achieve this, the Project to Rebalance and I
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::476ed7f81c445804f53bee5b62f7ebed
http://www.escholarship.org/uc/item/68c740cf
http://www.escholarship.org/uc/item/68c740cf
Publikováno v:
Lancet. 3/18/2006, Vol. 367 Issue 9514, p883-885. 3p.
Autor:
McCullough LB (AUTHOR)
Publikováno v:
American Journal of Bioethics. Fall2001, Vol. 1 Issue 4, p55-57. 3p.
Publikováno v:
Lancet. 2/15/1997, Vol. 349 Issue 9050, p496-498. 3p.
Publikováno v:
BJOG: An International Journal of Obstetrics & Gynaecology; Jul2017, Vol. 124 Issue 8, p1144-1147, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.