Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"McCullough, Shannon"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of School Nursing; Aug2024, Vol. 40 Issue 4, p431-439, 9p
A Preliminary Study of BEST in CLASS–Elementary on Teacher Self-Efficacy, Burnout, and Attributions.
Autor:
McCullough, Shannon Nemer1 snemer@wested.org, Granger, Kristen L.2, Sutherland, Kevin S.2, Conroy, Maureen A.3, Pandey, Toshna2
Publikováno v:
Behavioral Disorders. Feb2022, Vol. 47 Issue 2, p84-94. 11p.
Autor:
Chow, Jason C., Sayers, Robin, Fu, Yang, Granger, Kristen L., McCullough, Shannon, Kingsbery, Corinne, Morse, Ashley
Publikováno v:
Assessment for Effective Intervention; Mar2024, Vol. 49 Issue 2, p60-74, 15p
Autor:
Moot, Taylor, Isayev, Olexandr, Call, Robert W., McCullough, Shannon M., Zemaitis, Morgan, Lopez, Rene, Cahoon, James F., Tropsha, Alexander
Publikováno v:
In Materials Discovery October 2016 6:9-16
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kunemund, Rachel L.1 (AUTHOR) rk8vm@virginia.edu, Nemer McCullough, Shannon2 (AUTHOR), Williams, Chelsea D.3 (AUTHOR), Miller, Chantelle C.4 (AUTHOR), Sutherland, Kevin S.3 (AUTHOR), Conroy, Maureen A.5 (AUTHOR), Granger, Kristen3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Psychology in the Schools. Nov2020, Vol. 57 Issue 11, p1757-1770. 14p. 1 Diagram, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dembo, Matthew D., Dunaway, Lars E., Jones, James S., Lepekhina, Elena A., McCullough, Shannon M., Ming, Jasprina L., Li, Xiaobo, Baril-Robert, François, Patterson, Howard H., Bayse, Craig A., Pike, Robert D.
Publikováno v:
In Inorganica Chimica Acta 2010 364(1):102-114
Autor:
English, Mel, McCullough, Shannon, Sommerhalder, Mackenzie S., Day, Danielle, Lingenfelter, Miranda, Edwards, Sarah, Scardamalia, Kris
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2022, Vol. 7 Issue 4, p493-502, 10p