Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"McCree, Mel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCree, Mel
The aim of this thesis is to investigate the situated subjectivities of the experiences of Forest School (FS) practitioners, in their journeys from training to initial practice. The research explores the impact of FS training, environmental and socio
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.643123
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Space, Place & Environment; 2016, p115-136, 22p
Autor:
Cree, Jon, McCree, Mel
Publikováno v:
Horizons (14620677); Summer2013, Issue 62, p32-35, 4p
Autor:
Mitra, Laharee1 l.mitra@brighton.ac.uk, Johnson, Helen1 h.f.johnson@brighton.ac.uk
Publikováno v:
Forum: Qualitative Social Research / Qualitative Sozialforschung. Jan2024, Vol. 25 Issue 1, p217-225. 9p.
Autor:
McCree, Mel
The aim of this thesis is to investigate the situated subjectivities of the experiences of\ud Forest School (FS) practitioners, in their journeys from training to initial practice.\ud The research explores the impact of FS training, environmental and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::eef8a2971543a98db3847489b8132053
Autor:
Roehr, Johanna
Publikováno v:
Journal of Illustration; 2023, Vol. 10 Issue 2, p235-256, 22p
Autor:
O'Connor, Alison
Publikováno v:
Journal of Applied Arts & Health; Jul2022, Vol. 13 Issue 2, p153-166, 14p
Autor:
McCree, Mel
Publikováno v:
Early Years: Journal of International Research & Development; Sep2014, Vol. 34 Issue 3, p318-319, 2p