Zobrazeno 1 - 10
of 24
pro vyhledávání: '"McCoy, Whitney N."'
Publikováno v:
In Contemporary Educational Psychology September 2024 78
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In International Encyclopedia of Education Edition: Fourth Edition. 2023:729-738
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Patterson, Ashley N., Johnson, Royel M., López, Francesca, Ward, LaWanda W. M., DeCuir-Gunby, Jessica T., McCoy, Whitney N., Gibson, Stephen M.
Publikováno v:
Teachers College Record; May 2023, Vol. 125 Issue: 5 p43-55, 13p
Autor:
DeCuir-Gunby, Jessica T.1,2 (AUTHOR) decuirgu@usc.edu, McCoy, Whitney N. (AUTHOR), Gibson, Stephen M. (AUTHOR), Modaressi, Saba L. (AUTHOR), Macias, Andrea J. (AUTHOR)
Publikováno v:
Innovative Higher Education. Aug2024, p1-27.
Autor:
Downing, Gregory A., McCoy, Whitney N.
Publikováno v:
Journal of Urban Mathematics Education, Vol 14, Iss 1 (2021)
In collegiate mathematics, college algebra continues to be a barrier to graduation for students (specifically non-science, mathematics, engineering, and science majors). Each year, nearly half of enrolled students struggle to “pass” this course w
Publikováno v:
Teachers College Record. May2023, Vol. 125 Issue 5, p56-58. 3p.
Autor:
Patterson, Ashley N., Johnson, Royel M., López, Francesca, Ward, LaWanda W. M., DeCuir-Gunby, Jessica T., McCoy, Whitney N., Gibson, Stephen M.
Publikováno v:
Teachers College Record; May 2023, Vol. 125 Issue: 5 p56-58, 3p