Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"McCoy, Emily K."'
Autor:
Steuber, Taylor D., Trujillo, Daniel, McCoy, Emily K., Pinner, Nathan A., Hornsby, Lori, Andrus, Miranda R., Kleppinger, Erika L., Eiland, Lea S.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education July 2024 88(7)
Autor:
Maxson, Rebecca A., McCoy, Emily K.
Publikováno v:
In Physician Assistant Clinics April 2020 5(2):153-165
Autor:
McCoy, Emily K., Diaz-Cruz, Edgar S., Hess, Mary M., Fadda, Hala M., Gonyeau, Michael J., Grindrod, Kelly, Gumina, Giuseppe, Kahaleh, Abby A., Nagel, Angela K., Philip, Ashok E., Prudencio, Jarred B., Sampognaro, Laurel A., Shealy, Kayce M., Strachan, Dana A., Van Amburgh, Jenny A., Edwards, Krystal L.
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education September 2024 88(9)
Autor:
Andrus, Miranda R. a, McDonough, Sharon L.K. b, *, Kelley, Kristi W. a, Stamm, Pamela L. a, McCoy, Emily K. a, Lisenby, Katelin M. a, Whitley, Heather P. a, Slater, Nicole a, Carroll, Dana G. a, Hester, E. Kelly a, Helmer, Allison Meyer a, Jackson, Cherry W. a, Byrd, Debbie C. c
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 1 November 2018 82(9)
Autor:
Andrus, Miranda R., McDonough, Sharon L.K., Kelley, Kristi W., Stamm, Pamela L., McCoy, Emily K., Lisenby, Katelin M., Whitley, Heather P., Slater, Nicole, Carroll, Dana G., Hester, E. Kelly, Helmer, Allison Meyer, Jackson, Cherry W., Byrd, Debbie C.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objective. To develop and establish validity for a grading rubric to evaluate diabetes subjective, objective, assessment, plan (SOAP) note writing on primary care (PC) advanced pharmacy practice experiences (APPEs), and to assess reliability and stud
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10201
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Currents in Pharmacy Teaching and Learning May 2020 12(5):564-569
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical Medicine Insights: Endocrinology & Diabetes; 2010, Issue 3, p53-63, 11p