Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"McConnell, Rachel"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Flood, Stephanie, Phillips, Shanye, Goodwin, Kristyn, McConnell, Rachel, Matthews, Lindsay, Graves, Scott
Publikováno v:
Contemporary School Psychology (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2024, Vol. 28 Issue 4, p435-444, 10p
Autor:
McConnell, Rachel
Pierre Paul Prud’hon (1758-1823) lived and worked as an artist during the last years of the French Monarchy, the Revolution, the Republic, the Empire and finally the Restoration. He mostly worked with allegory, setting him apart from other artists
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10092/5016
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In The Journal of Minimally Invasive Gynecology July-August 2018 25(5):755-756
Autor:
Shkurka, Emma, Child, Hannah, Balls, Jennie, Melkhuln, Ellie, Carter, Lee, Compton, Vanessa, Marscheider, Ross, McConnell, Rachel, Meenaghan, Samantha, Milburn, Natalie, Nugent, Gillian, Peabody, Gemma, Rimmer, Laura
Supplemental Material for Early rehabilitation and mobilisation of neonatal and paediatric extracorporeal membrane oxygenation patients: A UK and Ireland consensus document by Emma Shkurka, Hannah Child, Jennie Balls, Ellie Melkhuln, Lee Carter, Vane
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::144fd96cc718c5758582d78e675d2fb2
Autor:
McConnell, Rachel
Publikováno v:
The American Journal of Nursing, 1923 Jul 01. 23(10), 834-837.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3406508
Autor:
Flood, Stephanie, Phillips, Shanye, Goodwin, Kristyn, McConnell, Rachel, Matthews, Lindsay, Graves, Scott
Publikováno v:
Contemporary School Psychology; 20230101, Issue: Preprints p1-10, 10p
Autor:
Han, Ki-Ho, McConnell, Rachel D., Easley, Christopher J., Bienvenue, Joan M., Ferrance, Jerome P., Landers, James P., Frazier, A. Bruno
Publikováno v:
In Sensors & Actuators: B. Chemical 2007 122(1):337-346