Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"McConnell, Melody"'
Autor:
McConnell, Melody Dawn
Efforts to improve university science education continue to emphasize the importance of active learning, including frequent formative assessment and timely feedback that helps students reach desired learning outcomes. Yet, nationwide, many instructor
Externí odkaz:
https://hdl.handle.net/10365/32061
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; 20240101, Issue: Preprints p1-26, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Genomics, Vol 11, Iss 1, p 184 (2010)
Abstract Background Understanding syntentic relationship between two species is critical to assessing the potential for comparative genomic analysis. Common bean (Phaseolus vulgaris L.) and soybean (Glycine max L.), the two most important members of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9b3b211e6c794899a533d72902dbe977
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal for STEM Education Research; Apr2020, Vol. 3 Issue 1, p43-68, 26p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.