Zobrazeno 1 - 10
of 36
pro vyhledávání: '"McColeman, Caitlyn"'
Data can be visually represented using visual channels like position, length or luminance. An existing ranking of these visual channels is based on how accurately participants could report the ratio between two depicted values. There is an assumption
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2107.11367
Bar charts are among the most frequently used visualizations, in part because their position encoding leads them to convey data values precisely. Yet reproductions of single bars or groups of bars within a graph can be biased. Curiously, some previou
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.06773
Autor:
Thompson, Joseph J.1 jjthomps@sfu.ca, McColeman, Caitlyn M.1, Blair, Mark R.1,2, Henrey, Andrew J.3
Publikováno v:
PLoS ONE. 6/13/2019, Vol. 14 Issue 6, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McColeman, Caitlyn M.1 caitlyn_mccoleman@sfu.ca, Barnes, Jordan I.1, Chen, Lihan2, Meier, Kimberly M.3, Walshe, R. Calen4, Blair, Mark R.1,2
Publikováno v:
PLoS ONE. Jan2014, Vol. 9 Issue 1, p1-22. 22p.
Autor:
McColeman, Caitlyn Marie
Entire disciplines are dedicated to separately exploring the relationship between sensation and perception; attention and learning; and information access and decision making. This work aims to bridge these fields though studies of data visualization
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______497::0e31a797453b32801ef8ec9f57a0bd98
http://summit.sfu.ca/item/17737
http://summit.sfu.ca/item/17737
Autor:
Barnes, Jordan I., McColeman, Caitlyn, Stepanova, Ekaterina, Blair, Mark R., Walshe, R. Calen
Publikováno v:
Barnes, Jordan I.; McColeman, Caitlyn; Stepanova, Ekaterina; Blair, Mark R.; & Walshe, R. Calen. (2014). RLAttn: An actor-critic model of eye movements during category learning. Proceedings of the Cognitive Science Society, 36(36). Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::a5566b49dcf39e1b749d5023cf724a26
http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995
http://www.escholarship.org/uc/item/7mn7j995