Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"McClunie-Trust P"'
Autor:
Rhona Winnington, Kay Shannon, Rosemary Turner, Rebecca Jarden, Patricia McClunie-Trust, Virginia Jones, Eamon Merrick, Andrea Donaldson, Rachel Macdiarmid
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 22, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Graduate entry nursing programmes provide students with an accelerated pathway to becoming a registered nurse. Motivations for study, together with commonly shared characteristics of students enrolling in such programmes is becomi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f72d1065a0f34d789b601bde32210abc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rachel Macdiarmid, Rosemary Turner, Rhona Winnington, Patricia McClunie-Trust, Andrea Donaldson, Kay Shannon, Eamon Merrick, Virginia Jones, Rebecca Jarden
Publikováno v:
BMC Nursing, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2021)
Abstract Background The global deficit of nurses demands urgent attention in the recruitment and education of this future workforce. Graduate entry nursing (GEN) programmes are one option for people with undergraduate degrees who are seeking nursing
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7e971447f79c49c3b2be2d21432ed8ac
Autor:
Patricia Mcclunie-Trust, Virginia Jones, Rhona Winnington, Kay Shannon, Andrea E. Donaldson, Rachel Macdiarmid, Rebecca J. Jarden, Rosemary Turner, Eamon Merrick, Patrea Andersen
Publikováno v:
International Journal of Qualitative Methods, Vol 21 (2022)
Collaborative research teams are an effective strategy to combine the knowledge and skills of like-minded researchers across tertiary education settings and international borders. Research collaborations have the potential to increase research capaci
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8023784a868d4f4988820ae3e6f2bf50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rachel Macdiarmid DHSc, RN, Patricia McClunie-Trust RN, Kay Shannon MN, RN, Rhona Winnnington PhD, RN, Andrea E. Donaldson PhD, RN, Rebecca J. Jarden PhD, RN, Rachel Lamdin-Hunter PhD, RN, Eamon Merrick PhD, RN, Rosemary Turner RN, Virginia Jones RN
Publikováno v:
SAGE Open Nursing, Vol 7 (2021)
Introduction While graduate entry nursing programmes are well established in the United Kingdom and the United States of America (USA), they are relatively new to New Zealand and Australia. These programmes have been developed to meet the demands of
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cade6c0de2084ac3992d8de376f9569c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kaitiaki Nursing Research; Nov2023, Vol. 14 Issue 1, p25-40, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.