Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"McClung, Nicola A."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McClung, Nicola A.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2018 Jan 01. 71(4), 401-410.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26632595
Autor:
Sailors, Misty, Hoffman, James V., Pearson, P. David, McClung, Nicola, Shin, Jaran, Phiri, Liveness Mwale, Saka, Tionge
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2014 Apr 01. 49(2), 209-231.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43497630
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Reading Psychology; Jan 2022, Vol. 43 Issue 1, p70-84, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McClung, Nicola A., Pearson, P. David
Publikováno v:
Written Language & Literacy; 2019, Vol. 22 Issue 1, p33-66, 34p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McClung, Nicola Ann
Publikováno v:
McClung, Nicola Ann. (2012). Effects of Orthographic Depth on Literacy Performance: Reading Comprehension Difficulties Across Languages. UC Berkeley: Education. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/5tf1n918
Orthographic depth, the degree of spelling-to-sound consistency in each language, has been hypothesized to affect the ease and effectiveness with which children learn to read (Frost, Katz, & Bentin, 1987). This linguistic factor has been found to hav
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::f9c20d337f910a5366af4db2dc538ab0
http://www.escholarship.org/uc/item/5tf1n918
http://www.escholarship.org/uc/item/5tf1n918
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.