Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"McCleery, I."'
Yes
You Are What You Ate was a British public engagement project funded by the Wellcome Trust between 2010 and 2014. It was a collaboration between the University of Leeds, the University of Bradford and Wakefield Council, especially its museums
You Are What You Ate was a British public engagement project funded by the Wellcome Trust between 2010 and 2014. It was a collaboration between the University of Leeds, the University of Bradford and Wakefield Council, especially its museums
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/16620
Yes
The You Are What You Ate project is a collaboration between historians, archaeologists, museum officers, medieval re-enactors and food scientists. We aim to encourage public debate and personal reflection on modern eating habits through expl
The You Are What You Ate project is a collaboration between historians, archaeologists, museum officers, medieval re-enactors and food scientists. We aim to encourage public debate and personal reflection on modern eating habits through expl
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/7173
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCleery, I
Colonial medicine is a thriving field of study in the history of nineteenth- and twentieth-century medicine. Medicine can be used as a lens to view colonialism in action and as a way to critique colonialism. This article argues that key debates and i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::c2e00a72700f4242f954f0afca4c54cf
Autor:
McCleery, I. M.
Publikováno v:
The English Historical Review, 2008 Dec 01. 123(505), 1521-1523.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20485420
Autor:
McCleery, I. M.
Publikováno v:
The English Historical Review, 2008 Oct 01. 123(504), 1297-1299.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/20485386
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.