Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"McCartan C"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAE Transactions, 2002 Jan 01. 111, 334-342.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44743064
Autor:
Bywaters, P, Brady, G, Bunting, L, Daniel, B, Davidson, G, Elliott, M, Featherstone, B, Hooper, J, Jones, C, Kwhali, J, Mason, W, McCartan, C, McGhee, J, Mirza, N, Morris, K, Scourfield, J, Shapira, M, Slater, T, Sparks, T, Steils, N, Webb, C
The Child Welfare Inequalities Project (CWIP), 2014-19, aimed to establish child welfare inequalities as a core concept in policy making, practice and research in the UK and internationally.\ud \ud Key research tasks were to identify the scale of ine
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::547298ea7a0d84c3d4247e82e0d01dfa
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/42995/1/1430085_Brady.pdf
https://irep.ntu.ac.uk/id/eprint/42995/1/1430085_Brady.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.