Zobrazeno 1 - 10
of 128
pro vyhledávání: '"McCarron S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McCarron, S. P., Kuperman, V.
Studies of reading have shown the “Matthew effect” of exposure to print on reading skill: poor readers avoid reading, and ability develops more slowly compared to peers, while good readers improve more quickly through increased exposure. Yet it i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::3e0dc5d1378ae14ea3e104a25e3b05fc
https://zenodo.org/record/4917365
https://zenodo.org/record/4917365
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Small, D., Smedley, R.K., Chiverrell, R.C., Scourse, J.D., Ó Cofaigh, C., Duller, G.A.T., McCarron, S., Burke, M.J., Evans, D.J.A., Fabel, D., Gheorghiu, D.M., Thomas, G.S.P., Xu, S., Clark, C.D.
Publikováno v:
Geological Society of America bulletin, 2018, Vol.130(11-12), pp.1981-1999 [Peer Reviewed Journal]
Marine terminating ice streams are a\ud major component of contemporary ice sheets\ud and are likely to have a fundamental influence\ud on their future evolution and concomitant\ud contribution to sea-level rise. To accurately\ud predict this evoluti
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::45d7dc348712894e56d10a412b22646a
http://dro.dur.ac.uk/25170/2/25170.pdf
http://dro.dur.ac.uk/25170/2/25170.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.