Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"McBean, Laura"'
Autor:
Geraghty, Aisling A., Browne, Sarah, Reynolds, Ciara M.E., Kennelly, Sharon, Kelly, Lucy, McCallum, Kimberley, McBean, Laura, Clyne, Barbara, Bury, Gerard, Bradley, Catriona, McCullagh, Laura, Bardon, Laura A., Murrin, Celine, Perrotta, Carla, Gibney, Eileen R., Castro, Patricia Dominguez, Corish, Clare A.
Publikováno v:
In Journal of the Academy of Nutrition and Dietetics December 2021 121(12):2443-2453
Autor:
Browne, Sarah, Kelly, Lucy, Geraghty, Aisling A., Reynolds, Ciara ME., McBean, Laura, McCallum, Kimberley, Clyne, Barbara, Bury, Gerard, Perrotta, Carla, Kennelly, Sharon, Bradley, Catriona, McCullagh, Laura, Finnigan, Karen, Clarke, Sarah, Bardon, Laura A., Murrin, Celine, Gibney, Eileen R., Dominguez Castro, Patricia, Corish, Clare A.
Publikováno v:
In Clinical Nutrition ESPEN August 2021 44:415-423
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Diet quality interventions to prevent neurocognitive decline: a systematic review and meta-analysis.
Autor:
McBean, Laura1 (AUTHOR), O'Reilly, Sharleen1,2 (AUTHOR) Sharleen.oreilly@ucd.ie
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition. Aug2022, Vol. 76 Issue 8, p1060-1072. 13p.
Publikováno v:
Sport, Education & Society; Nov2023, Vol. 28 Issue 9, p1082-1098, 17p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mcbean, Laura
The aims of this study are to investigate the impact of a ‘non-traditional’ extracurricular club on pupils’ participation in physical activity, and what motivated pupils to attend. This action research intervention was carried out within a Grea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::1f7dee942a1572af095c2d2ec955b534
Publikováno v:
JOPERD: The Journal of Physical Education, Recreation & Dance; Nov-Dec2020, Vol. 91 Issue 9, p41-47, 7p