Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"McAvoy, Pauline"'
Autor:
McAvoy, Pauline
Reflective Practice (RP) is viewed as central to developing a mental health workforce equipped to deal with the challenges of modern service delivery. There is no single definition of what constitutes RP and the term is used to describe thinking abou
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.559144
Autor:
Newble, David, Hayes, Stephen, Jolly, Brian, McAvoy, Pauline, Southgate, Lesley, Wakeford, Richard
Publikováno v:
BMJ: British Medical Journal, 2001 Feb 01. 322(7282), 358-359.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/25466156
Autor:
Dijkstra Joost, Galbraith Robert, Hodges Brian D, McAvoy Pauline A, McCrorie Peter, Southgate Lesley J, Van der Vleuten Cees PM, Wass Val, Schuwirth Lambert WT
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 20 (2012)
Abstract Background An assessment programme, a purposeful mix of assessment activities, is necessary to achieve a complete picture of assessee competence. High quality assessment programmes exist, however, design requirements for such programmes are
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2d15cdaa15245faa812858801f416ce
Publikováno v:
Clinical Teacher. Jun2014, Vol. 11 Issue 3, p170-173. 4p.
Autor:
Archer, Julian C1 (AUTHOR), McAvoy, Pauline2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Sep2011, Vol. 45 Issue 9, p886-893. 8p. 1 Chart, 1 Graph.
Autor:
McAvoy, Pauline A1 (AUTHOR), McCrorie, Peter2 (AUTHOR), Jolly, Brian3 (AUTHOR), Ayers, A Brian4 (AUTHOR), Cox, Jim5 (AUTHOR), Howes, Alan D6 (AUTHOR), Macdonald, Ewan B7 (AUTHOR), Slimmon, David James8 (AUTHOR), Southgate, Lesley9 (AUTHOR)
Publikováno v:
Medical Education. Dec2001 Supplement 1, Vol. 35, p29-35. 7p.
Autor:
McAvoy, Pauline A., Fraser, Robin C.
Publikováno v:
Medical Teacher. Mar1990, Vol. 12 Issue 1, p33. 6p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.