Zobrazeno 1 - 10
of 191
pro vyhledávání: '"McAteer E"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ruane-McAteer, E, Porter, S, O'Sullivan, J M, Santin, O & Prue, G 2016, ' Active Surveillance for Favourable-Risk Prostate Cancer: Is there a Greater Psychological Impact than Previously Thought? A Systematic, Mixed Studies Literature Review. ', Psycho-oncology . https://doi.org/10.1002/pon.4311
ObjectiveActive Surveillance (AS) allows men with favourable-risk prostate cancer (PCa) to avoid or postpone active treatment and hence spares potential adverse side effects for a significant proportion of these patients. Active surveillance may crea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::8372aefbeba9eaf5e645130c35ae8dac
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/aec501bd-77b9-4c4b-8630-c67fd0150cc7
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/aec501bd-77b9-4c4b-8630-c67fd0150cc7
Autor:
McAteer, E. C., Van Houten, L. H.
Publikováno v:
The Journal of Education, 1927 Jul 01. 106(1), 22-22.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42835640
Publikováno v:
The Ulster Medical Journal
Images Fig 1 Fig 2a Fig 2b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We propose a central feature of on-line learning environments as transactive communication - where participants respond to and build on to each other's contributions, developmentally toward a mutual outcome. This differs from the more didactic, or at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::cb499f6252897d31522e1ddb3987e902
https://strathprints.strath.ac.uk/1752/6/strathprints001752.pdf
https://strathprints.strath.ac.uk/1752/6/strathprints001752.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluative studies of CMC can produce misleading or even\ud contradictory results due to an (understandable) focus on how the\ud characteristics of the medium affect usage, ignoring the dialectic\ud between technology and culture, of mutual adaptatio
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::8382d6d676264d502f509bc1d4b636e8