Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"McAnulty, Gloria B"'
Publikováno v:
Child Development, 1990 Aug 01. 61(4), 1271-1286.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1130893
Autor:
Mewes, Andrea U.J., Zöllei, Lilla, Hüppi, Petra S., Als, Heidelise, McAnulty, Gloria B., Inder, Terrie E., Wells, William M., Warfield, Simon K.
Publikováno v:
In Neuroimage 2007 36(4):1074-1085
Publikováno v:
BMC Neurology, Vol 11, Iss 1, p 82 (2011)
Abstract Background Previous studies suggest central nervous system involvement in chronic fatigue syndrome (CFS), yet there are no established diagnostic criteria. CFS may be difficult to differentiate from clinical depression. The study's objective
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d37bfd9b146c469ea55784cce80c5676
Autor:
Duffy, Frank H.1 fhd@sover.net, McAnulty, Gloria B.2, McCreary, Michelle C.3, Cuchural, George J.4, Komaroff, Anthony L.3
Publikováno v:
BMC Neurology. 2011, Vol. 11 Issue 1, p82-94. 13p.
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 1990 Jan 01. 40, 152-169.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23769440
Publikováno v:
Annals of Dyslexia, 1991 Jan 01. 41, 221-245.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23768526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Als, Heidelise, Duffy, Frank H, McAnulty, Gloria B, Rivkin, Michael J, Vajapeyam, Sridhar, Mulkern, Robert V, Warfield, Simon K, Hüppi, Petra Susan, Butler, Samantha C, Conneman, Nikk, Fischer, Christine, Eichenwald, Eric C
Publikováno v:
Pediatrics, Vol. 113, No 4 (2004) pp. 846-57
To investigate the effects of early experience on brain function and structure.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1400::08fff6237699e64926fb69a4351636c5
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:72865
https://archive-ouverte.unige.ch/unige:72865
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.