Zobrazeno 1 - 10
of 123
pro vyhledávání: '"McAneney H"'
Publikováno v:
Phys. Rev. Lett. 94, 070501 (2005).
In protocols of distributed quantum information processing, a network of bilateral entanglement is a key resource for efficient communication and computation. We propose a model, efficient both in finite and infinite Hilbert spaces, that performs ent
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/quant-ph/0407161
Publikováno v:
In Social Science & Medicine 2010 70(10):1492-1500
Autor:
Berry, E., Bradley, D., Tully, M.A., Allen, S., Mulvenna, M., Dempster, M., Shorter, G., McAneney, H.
Publikováno v:
Berry, E, Bradley, D, Tully, M A, Allen, S, Mulvenna, M, Dempster, M, Shorter, G & McAneney, H 2020, Exploring the facilitators and barriers to following COVID-19 guidelines on social distancing among young people in Northern Ireland and Republic of Ireland. Report No: 2 . HSC Public Health Agency, Belfast . < https://www.publichealth.hscni.net/publications/coronavirus-2020-director-public-heath-report-northern-ireland >
This report explores social distancing behaviour among young people aged 16-25 from Northern Ireland and the Republic of Ireland during the summer of 2020 (prior to School, College, and University restarts).The results presented in this report are pa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2607::21f237327a40cbb26fc2392673359d02
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/exploring-the-facilitators-and-barriers-to-following-covid19-guidelines-on-social-distancing-among-young-people-in-northern-ireland-and-republic-of-ireland-report-no-2(24b14df1-c21b-4436-9fcb-401c6e352c4e).html
https://pure.qub.ac.uk/en/publications/exploring-the-facilitators-and-barriers-to-following-covid19-guidelines-on-social-distancing-among-young-people-in-northern-ireland-and-republic-of-ireland-report-no-2(24b14df1-c21b-4436-9fcb-401c6e352c4e).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.